چاقوی گربر
چاقو


4. یخچال خود را از مواد غذایی سالم پر کنید
مسلما پیش از بارداری، شما هنوز به جای دو نفر غذا نمی خورید اما باید تغذیه خود را درست کنید. باید سعی کنید از مواد مغذی و سالم تغذیه کنید تا بارداری سالم تری داشته باشید.
سعی کنید هر روز حداقل 2 لیوان آب میوه و 2.5 لیوان آب سبزیجات مصرف کنید. خوراکی ها و غذاهایی که کلسیم زیاد دارند همچون شیر، ماست و آب پرتقال مملو از کلسیم مصرف کنید. از منابع مختلف پروتئین همچون آجیل، حبوبات، انواع فراورده های سویا، مرغ و گوشت تغذیه کنید.

دانستنیهای لازم در خصوص بارداری


هفته سی و هشتم بارداری ، بارداری هفته به هفته ، بارداری هفته سی و هشتم بارداری
کودک شما حسابی چاق شده است! او بین 2720 تا 3400 گرم وزن دارد (پسرها معمولا کمی سنگین تر از دخترها هستند) و طول بدن او نیز بین 48.2 تا 50.8 سانتی متر است.